|
|
|
ՆՅՈՒԹԵՐ
Հարց` Հայաստանի Հանրապետության Կառավարությանը
Մոտ 2 ամիս է, ինչ դադարեցվել է Հանրային ռադիոյի "Հայաստանի ձայն" խմբագրության հեռարձակունը դեպի Եվրոպա և Լատիական Ամերիկա` անգլերեն, գերմաներեն, ֆրանսերեն և իսպաներեն լեզուներով: Հեռարձակումը փոխարինվել է ինտերնետ էջերով, որոնք հասանելի են անհամեմատ ավելի փոքր լսարանին:
Ըստ որոշ տեղեկությունների, մոտակա ժամանակ նույն ձևով կդադարեցվի հեռարձակումը դեպի Մերձավոր և Միջին Արևելք` արաբերեն, պարսկերեն, քրդերեն, վրացերեն, թուրքերեն և ադրբեջաներեն լեզուներով:
Ի դեպ, արդեն բացակայում է արտասահմանյան հեռարձակումը ռուսերենով:
Խնդրում եմ պատասխանել.
1. Որքանո՞վ է ռադիոհեռարձակումից հրաժարվելը համապատասխանում մեր ազգային և պետական շահերին:
2. Ինչ՞ է մտադիր անելու կառավարությունը, որպեսզի պետական բյուջեից գումարներ ստացող Հանրային ռադիոն վերականգնի արտասահմանյան ռադիոհեռարձակումը:
ԱԺ պատգամավոր` Շավարշ Քոչարյան , ը/տ 097
| |
Ազգային Ժողովում "ԱԺ կանոնակարգ օրենքում փոփոխություններ կատարելու" և "ԱԺ կանոնակարգ օրենքի" նախագծերի քննարկման ժամանակ 13.09.2006թ. ԱԺԿ վարչության նախագահ Շ.Քոչարյանի ելույթը:
Շատ կարևոր նախագիծ է քննարկվում: Նախ` ես պետք է ողջունեմ այն հանգամանքը, որ որպես այլընտրանքային ներգրավված են 2 նախագծեր: Սա պետք է դառնա ավանդույթ, որովհետև երբ կան 2 նախագծեր, միշտ էլ հնարավորություններ կան համեմատելու և լավագույն նախագիծը կամ դրույթներն ընտրելու: Ցավալի է, որ այդ նույն մոտեցումը ժամանակին չկիրառվեց ԱԺԿ-ի կողմից ներկայացված Ընտրական օրենսգրքի դեպքում` իմաստալից կլիներ, որպեսզի 2 նախագծերն էլ քննարկվեին որպես այլընտրանքային: Այնուամենայնիվ, անրադառնանք սույն նախագծին: Ինչո՞վ է այն կարևոր: Նրանով, որ բխում է նաև փոփոխված Սահմանադրությունից: Վերջիվերջո, հնարավորություն է ստևծվել, որ Հայաստանում իշխանությունը լինի հավասարակշռված: Այս 15 տարիներն անցել են մեկ ուղղությամբ` անընդհատ անհարկի կաշկանդել օրենսդիր մարմինը, որպեսզի գործադիրը լինի բացարձակ անվերահսկելի: Այդ ուղղությամբ է գնացել կանոնակարգի հետևողական փոփոխությունների ամբողջ տրամաբանությունը, և արդյունքում, այո, ԱԺ-ն դադարել է լինել հակակշիռ և գործադիրին վերահսկող:
| |
ՀՅՈՒՍԻՍԱՅԻՆ ՊՈՂՈՏԱ
 Հյուսիսային պողոտայի կառուցման կապակցությանբ` իրենց սեփականությունից զրկվող բնակիչների իրավունքների պաշտպանության համար, ԱԺԿ-ն առաջինն է սկսել պայքարը: Ստորև ներկայացվում է ԱԺԿ արձագանքը Կառավարության կայացրած առաջին հակասահմանադրական որոշումներին:
ՀԱՐՑ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆԸ
Կառավարությունը իր 2001թ. հուլիսի 16-ի թիվ 645 որոշմամբ նախատսել է, ՀՀ քաղաքացիական օրենսգրքի 218 հոդվածին համապատասխան, զգուշացնել Հյուսիսային պողոտայի համար օտարման գոտում գտնվող բոլոր սեփականատերերին` պետության կարիքների համար նրանց հողամասերը և անշարժ գույքը վերցնելու մասին: Նույն որոշման 4-րդ կետով թույլատրվել է Երևանի քաղաքապետին առանց մրցույթի, ուղիղ բանակցությունների միջոցով, Թումանյան փողոցին հարող 5.600 քառ. մետր հողամասը տրամադրել վարձակալության:
Հարց 1-ին
Ինչպե՞ս եք հասկանում քաղաքացիական օրենսգրի 218 հոդվածում (ինչպես նաև 219, 220, 221 հոդվածներում) օգտագործվող "պետության կարիքների համար" արտահայտությունը: Պետության կարիքների համար հողամասը կամ անշարժ գույքը կարելի է օտարել, ասենք, պողոտայի բանուկ մասի և մայթերի համար, սակայն մի՞թե պետության կարիքների համար պատրվակի տակ կարելի է օտարել նաև այդ պողոտայի վրա չգտնվող, այլ դրան սոսկ հարող քաղաքացիների հողամասերը և տները ու դրանք վարձակալության հանձնել այլ մասնավոր անձանց: Չէ՞ որ արդյունքում ստացվում է, որ հիշյալ հողամասերը օտարվում են ոչ թե պետության, այլ մասնավոր անձանց կարիքների համար: | | |
|
|
|